Biežāk uzdotie jautājumi

Reģistrācija

Kā abonēt MyBee transportlīdzekli?

Tas ir ļoti vienkārši. Lai uzsāktu abonēšanu, noklikšķini uz “Mans Konts” ikonas. Tālāk viss, kas tev ir jādara, jāizveido savs konts un jāpievieno maksājumu karte un vadītāja apliecība. Izvēlies tīkamāko automašīnu, abonēšanas nosacījumus (avansa maksājuma summu, nomas periodu) un papildu pakalpojumus. Apstiprini izvēli mobilajā lietotnē, veic pirmo maksājumu – un automašīna ir tava! Dodies uz norādīto transportlīdzekļa atrašanās vietu un atslēdz savu MyBee auto, izmantojot mājas lapu. Atslēgas un visus dokumentus atradīsi automašīnā.

Vai juridiskās personas var abonēt MyBee automašīnu?

Protams! Atliek vien aizpildīt pieteikumu sadaļā “Uzņēmumiem” un MyBee komanda ar jums sazināsies. Mēs izveidosim jums kontu, kuru varēsiet izmantot, lai izvēlētos un abonētu sev vēlamās MyBee automašīnas.

Vai es varu abonēt MyBee automašīnu, ja man jau ir finansiālās saistības?

MyBee nepārbauda klientu kredītvēsturi un kredītsaistības, bet patur tiesības atteikt pakalpojuma sniegšanu.

Vai ir jābūt labai kredītvēsturei, lai abonētu MyBee automašīnu?

MyBee nepārbauda klientu kredītvēsturi un kredītsaistības, bet patur tiesības atteikt pakalpojuma sniegšanu.

Kas ir nepieciešams, lai noformētu MyBee automašīnas abonementu?

MyBee automašīnas abonēšana ir ļoti vienkārša. Tev tikai jānoklikšķina uz “MY Konts” ikonas. Tālāk viss, kas tev ir jādara, jāizveido savs konts un jāpievieno vadītāja apliecība un maksājumu karte.

Vai der ārzemēs izdota vadītāja apliecība?

Šobrīd mēs pieņemam tikai Latvijā izdotas autovadītāja apliecības.

MyBee automašīnu lietošana

Vai abonēšanas periodā ir iespējams nomainīt MyBee automašīnu?

Ja vēlaties nomainīt automašīnu, ir jāpārtrauc līgums saskaņā ar tā noteikumiem. Pēc tam vari izvēlēties jaunu automašīnu.
Lai nomainītu automašīnu, sazinies ar MyBee komandu pa e-pastu info@mybee.lv vai zvaniet pa tālruni +37128233888 (darbdienās no plkst. 8.00 līdz 17.00)

Es pārsniedzu vai pārsniegšu noteikto MyBee abonomenta nobraukumu. Ko darīt?

Ja šķiet, ka pārsniegsi noteikto nobraukumu, ir divas iespējas. Vari sazināties ar MyBee komandu pa e-pastu: info@mybee.lv un lūgt palielināt līgumā paredzēto nobraukumu. Nobraukuma pielāgošanas nosacījumi var atšķirties no lietotnē un cenu lapā norādītajiem. Otrā iespēja ir papildus samaksāt par norādītā nobraukuma pārsniegšanu brīdī, kad atdosi atpakaļ automašīnu. Cena ir 0,15 EUR par katru papildus nobraukto kilometru.

Vai ir iespējams pārtraukt MyBee līgumu pirms līgumā norādītā laika?

Jā. Taču, ja pārtrauksi līgumu pirms abonēšanas perioda beigām, tiks iekasēta administrēšanas maksa 150 EUR apmērā un tiks pārrēķināts ikmēneša maksājums (tas ir atkarīgs no nomas perioda ilguma).
Lai lauztu līgumu, sazinies ar MyBee komandu pa e-pastu info@mybee.lv vai zvaniet +37128233888, un mēs pārrēķināsim cenas. (Lūdzam zvanīt darbdienās no plkst. 8.00 līdz 17.00.)

Kā atslēgt MyBee automašīnu?

Pēc ierašanās norādītajā, vietā vari atslēgt savu jauno MyBee automašīnu, izmantojot MyBee kontu mājas lapā. Noklikšķini uz ikonas “Atslēgt”, un automašīna tiks atslēgta. Automašīnas atslēgas un nepieciešamos dokumentus atradīsi automašīnā. Pirmo reizi MyBee automašīna ir jāatslēdz MyBee kontā, bet pēc tam to varēsi atslēgt un aizslēgt vienā no diviem veidiem – ar lietotni vai automašīnas atslēgām.

Kurš ir atbildīgs par MyBee automašīnas degvielas uzpildi? Cik daudz degvielas ir tvertnē automašīnas saņemšanas brīdī?

Degvielas uzpilde ir tavā ziņā. Saņemot MyBee automašīnu, tvertnē būs iepildīta degviela standarta daudzumā – tik, cik nepieciešams automašīnas transportēšanai, kā to ir noteicis ražotājs. Iesakām pārbaudīt degvielas līmeni un uzpildīt tvertni uzreiz pēc automašīnas saņemšanas.

Kā saņemt MyBee automašīnu?

MyBee automašīna būs gatava saņemšanai pēc pirmā maksājuma veikšanas (priekšapmaksa, līguma nodeva vai pirmā mēneša maksājums). Pēc apmaksas vari doties uz norādīto MyBee autostāvvietu, kur atradīsies tevis izvēlētā automašīna.

Precīzu autostāvvietas atrašanās vietu vari atrast lietotnē blakus izvēlētajai MyBee automašīnai.

Kad jaunā MyBee automašīna ir atrasta, atslēdz to, izmantojot lietotni. Automašīnā atradīsi visus nepieciešamos dokumentus un atslēgas.

Vai MyBee automašīnu varu iegādāties savā īpašumā pirms abonēšanas perioda beigām?

Tas ir iespējams. Ja vēlies iegādāties automašīnu, sazinies ar MyBee komandu pa e-pastu info@mybee.lv, informējot, ka vēlies pārtraukt izvēlēto abonementu, lai iegādātos automašīnu.

Mēs aprēķināsim piedāvāto pārdošanas cenu un sazināsimies ar tevi.

Kad varu saņemt automašīnu MyBee autostāvvietā?

Automašīnu vari saņemt 24 stundas diennaktī, bet ļoti iesakām to darīt mūsu darba laikā.

Ja tev būs radušies jautājumi vai būs nepieciešama palīdzība saistībā ar automašīnas saņemšanu, darba laikā mēs varēsim atbildēt uz visiem taviem jautājumiem.

Apmaksa un citi maksājumi

Vai MyBee automašīnas apmaksu var veikt arī citā veidā bez maksājumu kartes?

Jā! Apmaksu var veikt arī ar bankas pārskaitījumu.
Veic pārskaitījumu uz: AS SEB banka, norēķinu konts: LV71UNLA0055003167908, maksājuma mērķis: tavs līguma numurs.

Es nevaru samaksāt priekšapmaksu, lai gan kartes atlikums ir pietiekams. Ko darīt?

Pārbaudi, vai maksājumu kartei nav pārsniegts darījumu limits.

Šo limitu vari mainīt jūsu internetbankā.

Automašīnas nodošana

Vai abonēšanas perioda beigās varu iegādāties savā īpašumā MyBee automašīnu?

Jā, abonēšanas perioda beigās tev ir iespēja iegādāties abonēto automašīnu par noteikto pirkuma cenu.

Paziņo savu lēmumu MyBee komandai pa e-pastu info@mybee.lv ne vēlāk kā 1 mēnesi pirms abonēšanas termiņa beigām, un mēs par visu parūpēsimies!

Kas notiks, ja MyBee automašīnai abonēšanas perioda beigās būs defekti?

Abonēšanas perioda beigās klientam ir jānogādā automašīna abonomenta pakalpojumu sniedzēja norādītajā vietā, kur automašīna tiks pārbaudīta un novērtēta, pamatojoties uz Latvijas Auto Asociācijas sagatavoto dabiskā un nedabiskā nolietojuma novērtēšanas rokasgrāmatu.

Sagaidāms, ka automašīnai radīsies zināms nolietojums, bet skrāpējumi un buktes tiks novērtētas saskaņā ar šo rokasgrāmatu.

Kā atdot MyBee automašīnu abonēšanas perioda beigās?

Abonēšanas perioda beigās klientam ir jānogādā automašīna MyBee komandas norādītajā vietā.

Abonēšanas perioda beigās ar tevi sazināsies, lai vienotos par automašīnas atdošanas vietu un laiku.

Norādītajā vietā automašīna tiks pārbaudīta, pamatojoties uz Latvijas Auto Asociācijas sagatavoto dabiskā un nedabiskā nolietojuma novērtēšanas rokasgrāmatu.

Apdrošināšana un ceļu satiksmes negadījumi

Vai MyBee automašīnas ir apdrošinātas?

Abonēšanas periodā MyBee automašīnai ir obligātā civiltiesiskās atbildības un KASKO apdrošināšana, tāpēc tev nav jāuztraucas par apdrošināšanu.

Ko darīt, ja MyBee automašīna tiek bojāta?

Ja nav iesaistītas citi satiksmes dalībnieki vai bojāts cits īpašums, tad uzņemiet fotogrāfijas, fiksējiet laiku un vietu un par to obligāti informējiet MyBee 24h laikā e-pastā: info@mybee.lv

 

Ja auto nav braucams, tad izmanto MyBee “palīdzību ceļā” 24/7, saziņa pa tālr.: +371 28233888 un izvēlies taustiņu 3, auto tiks nogādāts uz remonta sniegšanas vietu. Pirms auto evakuācijas uzņemiet bildes, fiksējiet laiku un vietu un obligāti tajā pašā dienā informējiet MyBee e-pastā: info@mybee.lv

 

IEVERĪBAI: ja ceļu satiksmes negadījumu izraisījis automašīnas lietotājs vai zaudējumus nodarījusi trešā persona, lietotājam tiek piemērots pašrisks 300 EUR apmērā.

Vai ir iespēja izmantot maiņas automašīnu, kamēr MyBee automašīna ir autoservisā?

Ja izvēlējāties pakalpojumu “Rezerves automašīna”, gadījumā, ja būs nepieciešama maiņas automašīna, tu saņemsi kuponu 270 EUR apmērā CityBee pakalpojumu izmantošanai.

Izmantojiet šo kuponu pēc saviem ieskatiem un izvēlies sev piemērotāko automašīnu.

Pakalpojums tiek piedāvāts, ja automašīna salūzt un nevarat turpināt braukšanu vai ja automašīnas remonts ilgst vairāk par 1 dienu.

Lai saņemtu maiņas automašīnu, varat sazināties ar mums darba laikā pa e-pastu: mainasauto@mybee.lv

Automašīnu apkope un papildus pakalpojumi

Kas ir atbildīgs par MyBee automašīnu apkopi un remontu? MyBee vai klients?

Tas ir atkarīgs no tā, vai ir izvēlēts pakalpojums “Nolietoto detaļu tehniskā apkope un remonts”. Ja ir izvēlēts šis pakalpojums un abonēšanas perioda laikā ir nepieciešams mainīt automašīnas bremžu klučus, logu tīrītājus vai spuldzes vai automašīnai ir jāveic apkope, varat nogādāt automašīnu MyBee partneru tirdzniecības vietā, un apkope vai remonts tiks veikts par MyBee līdzekļiem (skatiet pakalpojuma aprakstu).

Ja papildu pakalpojums “Nolietoto detaļu tehniskā apkope un remonts” nav izvēlēts, par automašīnas apkopi un remontu ir jāparūpējas pašam, nogādājot nomas automašīnu pie attiecīgās automašīnas markas oficiālā pārstāvja.

Vai autostāvvieta pilsētā MyBee automašīnām ir bezmaksas?

Braucot ar MyBee automašīnu, diemžēl ir jāmaksā par stāvvietu.

Kāda garantija ir MyBee automašīnām?

MyBee automašīnām ir ražotāja garantija. Garantija ir atkarīga no automašīnas markas. Precīzus garantijas nosacījumus varat noskaidrot, sazinoties ar sava transportlīdzekļa oficiālo pārstāvi.

Citi jautājumi

Vai MyBee automašīnai var piestiprināt papildu uzlīmes, ja nepieciešams?

Lai varētu piestiprināt MyBee automašīnai papildu uzlīmes vai atribūtus, ir jāsaņem MyBee piekrišana.

Pieprasījumu nosūti uz info@mybee.lv

Piekrišanas cena: 30 EUR.

Abonēšanas perioda beigās atdodot MyBee automašīnu, visas uzlīmes ir jānoņem un uz automašīnas nedrīkst būt nekādas līmes paliekas vai nospiedumi (izņemot oficiālo MyBee uzlīmi).

Vai no automašīnas drīkst noņemt MyBee uzlīmi?

Jā, uzlīmi drīkst noņemt, bet tu esi atbildīgs par to, lai uzlīme tiktu noņemta profesionāli, neatstājot līmes paliekas.

Vai ar MyBee automašīnu drīkst braukt cita persona (ģimenes loceklis, darbinieks utt.)?

Jā, abonēšanas periodā MyBee automašīnu drīkst vadīt personas, kas nav automašīnas abonētaji.

Atgādinām, ka MyBee automašīnu nevar izmantot, lai autovadīšanā apmācītu personas, kurām nav autovadītāja apliecības. Tāpat automašīnu nedrīkst iznomāt citām personām.

Vai ar MyBee automašīnu varu ceļot uz ārzemēm?

Ar MyBee automašīnu varat brīvi ceļot pa Eiropas Savienību, bet par to ir jāpaziņo MyBee komanda 3 dienas pirms izbraukšanas.

Ja plānojat ceļot ārpus ES, tad jāsazinās ar MyBee komandu: info@mybee.lv

Maksa par ceļojumu ārpus ES ir 30 EUR.

MyBee nepiedāvā automašīnu, kuru vēlos nomāt. Vai ir iespējams to pasūtīt vai saņemt informāciju, kad tā tiks iekļauta MyBee klāstā?

Ja MyBee šobrīd nepiedāvā jūsu sapņu automašīnu, sazinieties ar mums: info@mybee.lv

Mēs izvērtēsim tavu pieprasījumu un ņemsim to vērā, nākotnē ieviešot jaunas automašīnas.

Pēc tava pieprasījuma informēsim par jauniem automobiļiem, kas tiks ieviesti nākotnē.

Ja MyBee automašīna ir jauna, kāpēc var gadīties, ka tā reģistrēta pirms vairākiem mēnešiem?

Lai sniegtu tev iespēju uzreiz saņemt MyBee automašīnu, dažas automašīnas tiek reģistrētas iepriekš, taču tās nekad netiks reģistrētas vairāk nekā 6 mēnešus iepriekš.

Turklāt MyBee automašīnu nobraukums to saņemšanas brīdī nepārsniegs 300 km.

Kāda sistēma ir iebūvēta MyBee automašīnās un kāpēc?

Pēc ierašanās norādītajā, vietā vari atslēgt savu jauno MyBee automašīnu, izmantojot MyBee kontu mājas lapā. Noklikšķini uz ikonas “Atslēgt”, un automašīna tiks atslēgta. Automašīnas atslēgas un nepieciešamos dokumentus atradīsi automašīnā. Pirmo reizi MyBee automašīna ir jāatslēdz MyBee kontā, bet pēc tam to varēsi atslēgt un aizslēgt vienā no diviem veidiem – ar lietotni vai automašīnas atslēgām.