MyBee automašīnas ceļvedis 

Sveiki!

Šī rokasgrāmata izveidota, lai MyBee abonēšanas pakalpojums būtu maksimāli saprotmas un pieejams ikvienam. Šeit atradīsi visu būtiskāko un jaunāko informāciju par auto abonēšanu.

CEĻU SATIKSMES NEGADĪJUMI

TRANSPORTLĪDZEKĻA BOJĀJUMI

PALĪDZĪBA UZ CEĻA

REZERVES AUTOMAŠĪNA 

TEHNISKĀ APKOPE

TEHNISKĀ APSKATE

RIEPAS UN TO MAIŅA

ĀRZEMJU CEĻOJUMI

MYBEE KONTAKTI

CEĻU SATIKSMES NEGADĪJUMI

Ja esi iesaistīts ceļu satiksmes negadījumā:

  1. Zvani policijai, ja negadījumā iesaistīti vairāk nekā divi transportlīdzekļi, dalībnieki nav vienisprātis par apstākļiem, viens vai vairāki dalībnieki ir alkohola vai narkotisko vielu reibumā, cilvēki guvuši traumas, automašīna ir smagi bojāta vai nodarīti īpašuma bojājumi (ēkām, zīmēm, konstrukcijām, kokiem utt.). Latvijā zvaniet 110, bet ārzemēs – 911.
  2. Aizpildi ceļu satiksmes negadījuma reģistrēšanas protokolu. To var izdarīt tiešsaistē. Protokolam būs nepieciešams obligātās apdrošināšanas polises numurs, ko var atrast šeit. Ja negadījums noticis ārvalstīs, var izmantot Latvijas vai citas ES dalībvalsts deklarāciju.
  3. Informē MyBee par automašīnas bojājumiem 1 darba dienas laikā, rakstot uz e-pastu serviss@mybee.lv

Nodrošini:

  • Ceļu satiksmes negadījuma reģistrēšanas protokola kopiju;
  • Skenētu vai nofotografētu transportlīdzekļa reģistrācijas apliecību;
  • Vadītāja apliecības kopiju;
  • Fotogrāfijas ar automašīnas bojājumiem.

Ja automašīna vairs nav derīga satiksmei, sazinies ar palīdzību uz ceļa un vienojies par transportlīdzekļa nomaiņu.

JA 

 TRANSPORTLĪDZEKĻA BOJĀJUMI

Ja automašīnai ir bojājumi:

  • Par jebkādiem darbības traucējumiem vai brīdinājuma gaismām informē mūs, rakstot uz e-pastu serviss@mybee.lv vai pa tālruni + 371 282 33888
  • MyBee nosūtīs tevi uz partneru servisa centru auto pārbaudei un remontam;
  • Ja automašīnu nevar vadīt, sazinies ar palīdzību uz ceļa. Plašāka informācija pieejama šeit.

Ja bojāti transportlīdzekļa stikli:

  • Par bojātiem stikliem ziņo 1 darba dienas laikā, rakstot uz serviss@mybee.lv vai pa tālruni + 371 282 33888. MyBee izvērtēs situāciju un nodrošinās stikla remontu vai nomaiņu.

PALĪDZĪBA UZ CEĻA

Ja automašīna sabojājas uz ceļa, palīdzība pieejama visu diennakti. Latvijā vai ārzemēs zvani pa tālruni + 371 282 33888, un tevi savienos ar palīdzības partneri. Palīdzība uz ceļa ir pieejama visā Eiropas ģeogrāfiskajā zonā (izņemot Krieviju, Baltkrieviju un Ukrainu). 

Palīdzība uz ceļa ietver: 

  • Speciālista vizīti un nelielus remontdarbus (riepu maiņa, dzinēja iedarbināšana u.tml.). Pakalpojuma vērtības ierobežojumi: 500 € ārzemēs, bez ierobežojumiem Latvijā. 
  • Transportlīdzekļa transportēšanu uz tuvāko servisa centru. Pakalpojuma vērtības ierobežojumi: 500 € ārzemēs, bez ierobežojumiem Latvijā.
  • CityBee kuponu vai rezerves automašīnu, ja nepieciešams. 

REZERVES AUTOMAŠĪNA

Ja MyBee automašīnai nepieciešams remonts, izvērtēsim situāciju un piedāvāsim piemērotāko risinājumu – citu MyBee automašīnu, CityBee kuponu vai atbilstošāku alternatīvu klienta vajadzībām.

Automašīnas maiņas gadījumā (ja remonts ilgst vairāk kā 1 dienu), sazinies ar MyBee, rakstot e-pastu uz: serviss@mybee.lv vai pa tālruni + 371 282 33888.

OBLIGĀTĀ TEHNISKĀ APKOPE

Regulāra tehniskā apkope tiek veikta atbilstoši ražotāja un valsts, kurā reģistrēta automašīna, prasībām. Kad pienāks tehniskās apkopes laiks, MyBee nosūtīs e-pasta atgādinājumu ar norādījumiem, kā ieplānot tehnisko apkopi. Ja neesi pārliecināts, vai automašīnai ir nepieciešama tehniskā apkope, sazinies ar MyBee, rakstot e-pastu uz: serviss@mybee.lv vai pa tālruni + 371 282 33888

Tu esi atbildīgs par laika plānošanu un automašīnas nogādāšanu norādītajā servisa centrā. Ja tas netiek izdarīts, transportlīdzekļa garantija var tikt anulēta, un var tikt piemērots naudas sods.

Svarīgi:

  • Ja līgumā esi izvēlējies pakalpojumu “Tehniskā apkope un dabiksi nodilušo detaļu remonts”, pēc tehniskās apkopes veikšanas informē servisa centru;
  • Neatkarīgi no tā, vai šis pakalpojums ir izvēlēts, pēc apkopes beigām pieprasi servisa centram rēķina kopiju un nosūti to MyBee, ievērojot e-pastā sniegtos norādījumus. Rēķins apliecina, ka nepieciešamā apkope ir veikta.

Kas sedz tehniskās apkopes izmaksas?

  • Ja esi izvēlējies pakalpojumu “Tehniskā apkope un dabiksi nodilušo detaļu remonts”, visas izmaksas sedz MyBee.
  • Ja šis pakalpojums nav izvēlēts, tehniskās apkopes izmaksas jānosedz pašam pirms automašīnas izņemšanas no servisa centra.

TEHNISKĀ APSKATE

MyBee transportlīdzekļiem ir jāveic periodiskas tehniskās apskates. Ja tehniskā apskate ir jāveic abonēšanas perioda laikā, MyBee par to informēs tevi e-pastā vienu mēnesi pirms tehniskās apskates.  

  • Tavs pienākums ir ieplānot tehnisko apskati; 
  • Tehniskās apskates vizīte parasti ilgst līdz 30 minūtēm. 

Neaizmirsti paņemt līdzi: 

  • Savu autovadītāja apliecību; 
  • Transportlīdzekļa reģistrācijas apliecību. 

RIEPAS UN TO MAIŅA

Ja esi izvēlējies pakalpojumu “Riepu maiņa un uzglabāšana”, MyBee par visu parūpēsies. Pirms riepu maiņas sezonas tu saņemsi atgādinājuma e-pastu ar visu nepieciešamo informāciju.

Ja neesi izvēlējies šo pakalpojumu, tev pašam ir jānodrošina, ka transportlīdzeklim ir sezonai atbilstošas riepas, kā arī jāorganizē to nomaiņa un uzglabāšana.

Sezonālās riepas jāmaina atbilstoši Latvijas ceļu satiksmes direkcijas prasībām:

  • Ziemas riepas: no 1. novembdecembra līdz 1. martam;
  • Vasaras riepas: no 1. marta līdz 1. decembrim.

CEĻOJUMI ĀRZEMĒS

Ceļot ES robežās ar MyBee automašīnu var līdz 3 mēnešiem. Par ceļojumu informē vismaz 3 darba dienas iepriekš, rakstot uz info@mybee.lv 

Ceļošanai ārpus ES nepieciešama MyBee rakstiska atļauja, kas jāpieprasa vismaz 3 darba dienas iepriekš. Atļaujas izveidošana ir maksas pakalpojums 30 € vērtībā.

MYBEE KONTAKTI

Uzziņai: + 371 282 33888

Abonements un līgums: info@mybee.lv

Tehniskais atbalsts, negadījumi, rezerves automašīna: serviss@mybee.lv

Palīdzība uz ceļa 24/7: + 371 282 33888 (esot Latvijā un ārzemēs).