Biežāk uzdotie jautājumi

Reģistrācija

Kā es varu abonēt MyBee?

Uzsākt MyBee abonementu ir ļoti vienkārši.

Ja esat privātpersona, vienkārši izpildiet šādas darbības:

• izvēlieties sev tīkamāko modeli un Jūsu vēlmēm atbilstošus abonēšanas nosacījumus, piemēram, avansa maksājumu, abonēšanas periodu, papildu pakalpojumus utt.;
• autorizējieties vai izveidojiet MyBee kontu, lai apstiprinātu savu izvēli;
• pievienojiet savu autovadītāja apliecību un maksājumu karti, apstipriniet piekrišanu abonēšanas līguma noteikumiem un veiciet pirmo maksājumu. Ja meklējat MyBee abonementu biznesa vajadzībām, lūdzu, aizpildiet pieteikumu mūsu biznesa vietnē, un MyBee komanda ar Jums sazināsies.

Vai juridiskās personas var abonēt MyBee?

Protams! Atliek vien aizpildīt pieteikumu biznesa klientiem paredzētajā sadaļā, un MyBee komanda ar Jums sazināsies. Kad saņemsiet mūsu piedāvājumu un izlemsiet, kāda automašīna Jums nepieciešama, izveidojiet MyBee biznesa kontu un apstipriniet savas izvēles.

Vai es varu abonēt MyBee, ja man jau ir finansiālas saistības, un vai man ir vajadzīga laba kredītvēsture?

MyBee nepārbauda klientu kredītvēsturi un kredītsaistības, bet patur tiesības atteikt pakalpojuma sniegšanu.

Vai der ārzemēs izdota vadītāja apliecība?

Šobrīd mēs pieņemam tikai Latvijā izdotas autovadītāja apliecības.

MyBee automašīnu lietošana

Vai abonēšanas perioda laikā varu mainīt MyBee auto modeli?

Ja vēlaties nomainīt automašīnu, ir jāpārtrauc līgums saskaņā ar tā noteikumiem. Jums būs jāparaksta jauns līgums par izvēlēto jauno automašīnu. Lai nomainītu auto, sazinieties ar MyBee komandu rakstot e-pastu uz info@mybee.lv vai zvanot pa tālruni +37128233888. Lūgums zvanīt darba dienās no plkst. 8.00 līdz 18.00.

Es pārsniedzu vai pārsniegšu noteikto MyBee abonomenta nobraukumu. Ko darīt?

Ja šķiet, ka pārsniegsiet noteikto nobraukumu, ir divas iespējas. Varat sazināties ar MyBee komandu pa e-pastu info@mybee.lv un lūgt palielināt līgumā paredzēto nobraukumu. Nobraukuma pielāgošanas nosacījumi var atšķirties no lietotnē un cenu lapā norādītajiem. Otrā iespēja ir papildus samaksāt par norādītā nobraukuma pārsniegšanu brīdī, kad atdosiet automašīnu. Cena ir 0,15 EUR par katru papildus nobraukto kilometru.

Vai ir iespējams pārtraukt MyBee līgumu pirms līgumā norādītā laika?

Jā. Taču, ja pārtrauksiet līgumu pirms abonēšanas perioda beigām, tiks iekasēta administrēšanas maksa 150 EUR apmērā un pārrēķināts ikmēneša maksājums (tas ir atkarīgs no nomas perioda ilguma). Piemēram, ja parakstījāt līgumu par 2 gadu abonementu, bet vēlēsieties to pārtraukt pēc 1 gada, Jums būs jāmaksā visa summa, kas tiktu piemērota, ja būtu izvēlēts 1 gada abonements.

Lai lauztu līgumu, sazinieties ar MyBee komandu pa e-pastu info@mybee.lv vai zvaniet +37128233888, un mēs pārrēķināsim cenas. Lūdzam zvanīt darbdienās no plkst. 8.00 līdz 17.00.

Kā es varu atslēgt abonētu MyBee automašīnu?

Lai pirmoreiz atslēgtu automašīnu, veiciet šādas darbības:

1. Autorizējieties savā MyBee kontā vietnē.

2. Izvēlnes joslā izvēlieties “Mani abonementi”.

3. Noklikšķiniet uz “Atslēgt”.

Pēc pirmās MyBee atslēgšanas caur mājaslapu iesakām turpmāk ikdienā izmantot automašīnas atslēgas – tās atradīsiet automašīnā.

Kurš ir atbildīgs par MyBee automašīnas degvielas uzpildi? Cik daudz degvielas ir tvertnē automašīnas saņemšanas brīdī?

Degvielas uzpilde ir Jūsu ziņā. Saņemot MyBee automašīnu, tvertnē būs iepildīta degviela standarta daudzumā – tik, cik nepieciešams automašīnas transportēšanai, kā to ir noteicis ražotājs. Iesakām pārbaudīt degvielas līmeni un uzpildīt tvertni uzreiz pēc automašīnas saņemšanas.

Kā es varu saņemt savu abonēto automašīnu?

Pēc pirmā maksājuma varat doties uz norādīto vietu, lai saņemtu automašīnu. Lai auto atslēgtu, veiciet šādas darbības:

1. Autorizējieties savā MyBee kontā vietnē.

2. Izvēlnes joslā izvēlieties “Mani abonementi”.

3. Noklikšķiniet uz “Atslēgt”. Automašīnas atslēgas un reģistrācijas apliecību atradīsiet automašīnā.

Tāpat varat pasūtīt auto piegādes pakalpojumu, un Jūsu automašīna tiks nogādāta Jūsu vēlamajā vietā 3 darba dienu laikā.

Vai MyBee automašīnu varu iegādāties savā īpašumā pirms abonēšanas perioda beigām?

Ja Jūs interesē automašīnas iegāde, lūdzu, sazinieties ar MyBee komandu rakstot e-pastu uz info@mybee.lv un informējiet mūs par savu nodomu. Mēs aprēķināsim piedāvāto pārdošanas cenu un, cik vien ātri iespējams, sazināsimies ar Jums, darot zināmu šo cenu un citus nosacījumus.

Apmaksa un citi maksājumi

Neskaitot apmaksu ar karti, vai abonēšanai varu izmantot alternatīvus apmaksas veidus?

Jā, ir iespējams veikt apmaksu ar bankas pārskaitījumu. Ja esat fiziska persona un izvēlaties maksāt ar bankas pārskaitījumu, lūdzu, informējiet mūs pēc katra maksājuma veikšanas.

Es nevaru samaksāt priekšapmaksu, lai gan kartes atlikums ir pietiekams. Ko darīt?

Pārbaudiet, vai maksājumu kartei nav pārsniegts darījumu limits. Šo limitu varat mainīt internetbankā.

Automašīnu apkope un papildus pakalpojumi

Kad manai automašīnai ir jāveic tehniskā apkope, kādas darbības man jāveic?

Ikreiz, kad būs pienācis laiks veikt apkopi, mēs Jūs informēsim e-pastā un palīdzēsim sasniegt Jūsu MyBee automašīnas oficiālo pārstāvi. Jums tikai atliks ar to sazināties, izmantojot norādīto informāciju, veikt pierakstu sev ērtā laikā un nogādāt auto servisā apkopes veikšanai. Ja esat izvēlējies pakalpojumu “Tehniskās apkopes un dilstošo detaļu remonts”, MyBee segs visas remonta izmaksas, un Jums nekas nebūs jāmaksā. Ja šo pakalpojumu neesat izvēlējies, Jums par apkopi būs jāmaksā pašam. Ja automašīnas panelī ieraugāt uz tehnisko apkopi norādošas brīdinājuma gaismas jau agrāk vai ja Jums nepieciešams sīkāks skaidrojums, lūdzu, sazinieties ar mums, sūtot e-pastu uz serviss@mybee.lv. Priecāsimies sniegt visu nepieciešamo informāciju.

Vai, abonējot MyBee automašīnu, varu to pilsētā novietot stāvēšanai bez maksas?

Braucot ar MyBee automašīnu, diemžēl ir jāmaksā par stāvvietu.

Kāda garantija ir MyBee automašīnām?

Automašīnas garantija ir spēkā vismaz divus gadus no pirmās reģistrācijas datuma, un turpmākās garantijas atšķiras atkarībā no modeļa. Lai uzzinātu par sava auto garantiju, lūdzu, sazinieties ar serviss@mybee.lv.

Apdrošināšana un ceļu satiksmes negadījumi

Vai MyBee automašīnas ir apdrošinātas?

MyBee automašīnas ir apdrošinātas uz visu abonēšanas perioda laiku, tāpēc par apdrošināšanu Jums nav jāuztraucas.

Kā man rīkoties, ja abonēta MyBee automašīna tiek bojāta negadījumā?

Ja esat iesaistīts negadījumā, rīkojieties šādi:

• Izsauciet policiju, ja negadījumā iesaistītas vairāk nekā divas automašīnas, ja starp pusēm ir nesaskaņas, ja vismaz viena no pusēm ir alkohola vai narkotisko vielu reibumā, ja ir cietuši cilvēki, ja radušies lieli bojājumi automašīnai vai īpašumam (ēkām, ceļazīmēm, konstrukcijām, kokiem utt.). Varat zvanīt pa tālruni 112 – vai 911 ārzemēs.

• Aizpildiet saskaņoto paziņojumu.

• Vienas dienas laikā informējiet MyBee, sūtot e-pastu uz info@mybee.lv vai zvanot pa tālruni +371 28233888 (zvani tiek pieņemti darba dienās no plkst. 8.00 līdz 18.00). Jums MyBee būs jānosūta arī saskaņotā paziņojuma kopija, skenēta/nofotografēta automašīnas reģistrācijas apliecība, autovadītāja apliecības kopija un policijas sniegtais CSNg numurs (ja policija ir informēta).

Vai varu saņemt maiņas automašīnu, kamēr mana MyBee ir autoservisā?

Ja Jūsu automašīnai nepieciešams remonts tehniska bojājuma vai apdrošināšanas gadījuma dēļ un paredzamais remonta laiks ir ilgāks par vienu darba dienu, MyBee Jums izsniegs CityBee (auto koplietošanas servisa) kuponu 300 eiro vērtībā. Turpiniet savas ikdienas gaitas, neraizējoties par transportu laikā, kamēr Jūsu automašīna tiek labota! Ja Jums nepieciešams maiņas auto, sazinieties ar MyBee darba laikā sūtot e-pastu uz serviss@mybee.lv.

Automašīnas nodošana

Kā atdot MyBee abonēšanas perioda beigās?

Kad MyBee abonements beidzas, automašīna ir jāatdod kādā no MyBee partneru servisa centriem iespējamo defektu novērtēšanai. Pārbaudei jānotiek klienta klātbūtnē.

Kas notiks, ja MyBee automašīnai abonēšanas perioda beigās būs defekti?

Ja atdošanas brīdī Jūsu MyBee automašīnai tiks konstatēti defekti, Jums pilnā apmērā būs jāsedz to defektu novēršana, kuri pārsniedz normālu nolietojumu. Klienta zaudējumu segšanas/atskaitījuma (atbildības) limiti ir noteikti abonēšanas līgumā.

Citi jautājumi

Vai abonētajai MyBee automašīnai var piestiprināt papildu uzlīmes, ja nepieciešams?

Lai MyBee automašīnai varētu piestiprināt papildu uzlīmes vai atribūtus, ir jāsaņem MyBee piekrišana.

Pieprasījumu sūtiet uz info@mybee.lv.

Piekrišanas cena: 30 EUR.

Abonēšanas perioda beigās atdodot MyBee automašīnu, visas uzlīmes ir jānoņem un uz automašīnas nedrīkst būt nekādas līmes paliekas vai nospiedumi (izņemot oficiālo MyBee uzlīmi).

Vai no automašīnas drīkst noņemt MyBee uzlīmi?

Jā, uzlīmi drīkst noņemt, bet Jūs esat atbildīgs par to, lai tā tiktu noņemta profesionāli, neatstājot līmes paliekas.

Vai ar manu abonēto MyBee automašīnu drīkst braukt cita persona (ģimenes loceklis, darbinieks utt.)?

Jā, Jūs varat atļaut MyBee automašīnu vadīt ģimenes loceklim, draugam vai kādai citai personai. Atgādinām, ka automašīnu nevar izmantot, lai autovadīšanā apmācītu personas, kurām nav autovadītāja apliecības. Tāpat abonēto automašīnu nedrīkst iznomāt citām personām.

Vai ar abonētu MyBee automašīnu varu ceļot uz ārzemēm?

Jā, tas ir iespējams, bet Jums mūs ir jāinformē, sūtot e-pastu uz info@mybee.lv vismaz 3 darba dienas pirms izbraukšanas no Latvijas.

Ja plānojat ceļojumu ārpus Eiropas Savienības, Jums ir jāsaņem mūsu rakstiska atļauja. Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz info@mybee.lv vismaz 3 darba dienas pirms brauciena ārpus Eiropas Savienības un norādot galamērķi un ceļojuma datumus. Maksa par atļaujas izsniegšanu ir 30 EUR (trīsdesmit eiro).

Tāpat lūdzam ņemt vērā, ka, ceļojot ārpus Eiropas Savienības, jāpārliecinās, ka Jums ir šādi automašīnas dokumenti: automašīnas reģistrācijas apliecība, tehniskās apskates dokuments (zaļā karte) un obligātās apdrošināšanas polise.

Kāda sistēma ir iebūvēta MyBee automašīnās un kāpēc?

Pēc ierašanās norādītajā vietā varat atslēgt savu jauno MyBee automašīnu, izmantojot MyBee kontu mājaslapā. Noklikšķiniet uz ikonas “Atslēgt”, un automašīna tiks atslēgta. Atslēgas un nepieciešamos dokumentus atradīsiet automašīnā. Pirmoreiz MyBee automašīna ir jāatslēdz MyBee kontā, bet pēc tam to varēsiet atslēgt un aizslēgt vienā no diviem veidiem – ar lietotni vai automašīnas atslēgām.